hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهدا الگوی دست یافتنی برای نسل امروز هستند

شهدا الگوی دست یافتنی برای نسل امروز هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار روحانی شهید سيدمحمد طاهری اظهار داشت:شهدا الگوی دست یافتنی برای نسل امروز هستند که باید به جامعه و نسل جدید معرفی و تبیین شوند.

سیدعلی مهاجر افزود: رسالت مهمی که شهدا بر دوش ما گذاشته‌اند، نشر آرمان‌های آنها در اعتلای انقلاب اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت دو وظیفه مهم ما در ادامه راه شهدا است.
وی اظهار کرد: فرهنگ شهادت است که طوفان الاقصی‌ها و وعده صادق‌ها را رقم می‌زند و دشمن را در نبرد سخت ناکام می‌گذارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: همه شهدا عزیز و الگویی ارزش‌مند هستند اما برخی شهدا به‌واسطه شخصیت برجسته و آثار فاخری که به یادگار گذاشته‌اند باید به نسل جوان معرفی نماییم.
مهاجر بیان کرد:سردار روحانی شهید طاهری جز شهدای برجسته استان و کشور است که از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده است که باید برای عموم تبیین شود از این‌رو نباید یادواره این شهید شاخص حزبی و سیاسی قلمداد شود.
او افزود: یکی از برنامه‌های جدی دشمن ایجاد فاصله بین مردم و جامعه روحانیت است، مطمئنا تبیین شخصیت و خدمات این شهید و آثار ارزش‌مند ایشان خنثی کننده‌ی این حربه دشمن است.
وی بیان کرد: یادواره‌های شهدا یکی از راه‌های حفظ و نشر سیره شهدا است، از زمینه‌های دیگری نظیر تألیف کتب، ساخت کلیپ‌ها و فیلم‌ها هم باید بهره برد.
مهاجر افزود: قطعا ضربه‌ای که جامعه و نسل امروز می‌خورد از فضای مجازی و رسانه است، لذا باید از این بستر نیز برای نشر سیره شهدا استفاده نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: ملت ما ملت امام حسینی هستند و اگر ما در این مسیر گام برداریم مردم نیز هم‌راه خواهند بود و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمنان نیز بی‌نتیجه خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد