hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همزمان با سالروز تأسیس سپاه، فرماندار شهرستان گرگان با فرمانده سپاه نینوا استان دیدار کرد

همزمان با سالروز تأسیس سپاه، فرماندار شهرستان گرگان با فرمانده سپاه نینوا استان دیدار کرد

اسماعیل نادری فرماندار با همراهی مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه نینوا استان با  سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در این دیدار ضمن تبریک اظهار داشت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج  در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است. هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود نموده و علاوه برعرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» و «اقدام تنبیهی» جمهوری اسلامی ایران افزود: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی های اخیر اسرائیلی ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود و به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیست ها نیز جرات کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

در پایان از سبزپوشان سپاه پاسداران بابت عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد