hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان

مدیرکل صمت گلستان خبر داد :

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان در روز 17 اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد .

درویش علی حسن زاده گفت : مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال 1403 در چهار گرایش بافت ، طراحی ، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز 17 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دانشگاه فنی و حرفه ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
وی افزود : این رویداد با هدف ایجاد انگيزه به منظور تحصيل علوم و كسب مهارتهای علمي هنرجویان فرش دستباف ، ارزیابي توان علمي و عملي هنرجویان رشته فرش دستباف ، شناسایي هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایي بيشتر جامعه با فرش دستباف در رشته های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبليغاتي مناسب برگزار می شود .
حسن زاده اضافه کرد : دانش آموزان دختر و پسر پایه های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصيل در هنرستانهای كار و دانش و فني حرفه ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته های فرش دستباف استان گلستان می توانند تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سالجاری با مراجعه به اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و یا تماس با شماره تلفن 09112705247 آمادگی خود را جهت شرکت در این رویداد اعلام نمایند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد