hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم بهبود فشار آب در 3 منطقه قم

با 7 روز کار شبانه‌روزی صورت گرفت؛

تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم بهبود فشار آب در 3 منطقه قم

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفای استان گفت: شیرآلات خط اصلی آبرسانی در منطقه غرب قم به منظور تاب آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه تعویض شد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،مجید خداداد به تشریح ابعاد پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم پرداخت و گفت: در این پروژه طی یک هفته عملیات شبانه‌روزی  شیر پروانه‌ای 1400 میلی‌متر میدان نبوت، شیرهای ورودی و خروجی فشارشکن نبوت، شیر پروانه‌ای 1000 میلی‌متر کشاورز شمالی تعویض و یک شیر پروانه‌ای نیز در حوالی میدان کشاورز نصب شد.

وی بهسازی و نوسازی شیرآلات فرسوده و جلوگیری از هدر رفت آب، مدیریت بهتر فشار شبکه و جلوگیری از افت فشار، مدیریت بهتر کیفیت آب شبکه و اجرای عدالت کیفی با ترکیب آب منابع مختلف و کاهش محدوده قطع آب در صورت بروز حوادث را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد و گفت: پیش از این اگر حادثه‌ای در این خط لوله رخ می‌داد شاهد قطع آب در مناطق 2، 3 و 6 بودیم که با اجرای این پروژه قدرت مدیریت تأمین و توزیع آب در حوادث افزایش می‌یابد.

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه تأسیسات، تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آبفای استان با اشاره به اینکه 600 هزار نفر از جمعیت شهر قم تحت پوشش این خط لوله آبرسانی هستند یادآور شد: تمام تلاش فنی و مهندسی خود را به کار بستیم تا با کوچکترین مشکل برای همشهریان ساکن در این مناطق این پروژه به اجرا برسد.

وی در پایان یادآور شد: پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی قم طی 7 روز کار شبانه‌روزی اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب استان و با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر 55 میلیارد ریال به اجرا رسید


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد