hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > درآمد۴۷۰ میلیاردتومانی گلستان ازمالیات برارزش افزوده

درآمد۴۷۰ میلیاردتومانی گلستان ازمالیات برارزش افزوده

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال گذشته افزون بر ۴۷۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده از مودیان مالیاتی دریافت شده است.

قربان حاجی مشهدی اظهارکرد: در سال گذشته افزون بر ۴۷۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده از مودیان مالیاتی دریافت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های روستایی وعشایری و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت جامعه به وزارت بهداشت واریز شده است.وی عنوان کرد: موعد تسلیم اظهارنامه مالیاتی برارزش افزوده مودیان مالیاتی فصل زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه بوده که تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی ادامه داد: اظهارنامه ارزش افزوده امسال  با دوره های قبل متفاوت است و براساس اجرای قانون پایانه های فروشگاه ها و سامانه موعدیان است.حاجی مشهدی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی برای سه ماه چهارم سال(زمستان ۱۴۰۲) بصورت پیش فرض اظهارنامه مالیاتی را به جای پیشنهادی برای مودیان ارسال کرده است که مودیان مالیاتی تکلیف دارند اظهارنامه پیشنهادی سازمان امور مالیاتی را با فرآیند جدیدی که ارسال شده بررسی و اگر نیاز به اصلاح یا تغییر است اعمال کنند.

وی بیان کرد: مودیان مالیاتی اگر با توجه به تکالیف قانونی در نظر گرفته شده، اقدام کنند بخشودگی جرائم صددرصد برای آنها در نظرگرفته می‌شود. مدیرکل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: براساس قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه، موعدیانی که بصورت خرید و فروش عمده فروش و موارد مشابه، اعتبار مالیاتی قانون مالیات و ارزش افزوده برای آنان در نظرگرفته شده است، مشمول پذیرش اعتبار مالیاتی و جرائم بخشودگی قرار نخواهند شد.فارس

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد