hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > «رویداد جامعه پرداز» در گلستان برگزار می شود

 معاون امور ورزش و جوانان گلستان:

«رویداد جامعه پرداز» در گلستان برگزار می شود

معاون امور ورزش و جوانان گلستان گفت: رویداد جامعه پرداز با هدف معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در گلستان با موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری در گلستان برگزار می شود.

حامد ملاحسنی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده، درصدد است با استفاده از ظرفیت های مردمی فعال که در عرصه خانواده سهم بسزایی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دارند «رویداد جامعه پرداز » را در استان گلستان برگزار کند.

معاون امور ورزش و جوانان گلستان افزود: در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه ها برگزار می شود تا با هم افزا شدن این مجموعه های مردمی بتوان عملیات های مشترکی را رقم زد.

وی گفت: هدف کلی این رویداد شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری با محورهای اصلی خانواده ( تشکیل و تحکیم)، زن ( هویت زن) و جمعیت( فرزند آوری) است.

وی شرایط و ضوابط انتخاب گروههای مردمی منتخب در رویداد جامعه پرداز را شناسایی افراد و مجموعه ها اعم از مجموعه های انقلابی و همراه، دارای مجوز و فاقد مجوز ( مؤسسات، مراکز مشاوره، گروههای فرهنگی جهادی و تبلیغی، اندیشکده و غیره)، دارای فعالیت تخصصی حوزه خانواده، زن و جمعیت و یا عمومی دارای واحد فعال در خانواده، جمعیت و هویت زن و دارای محصول و خدمت معین در محورهای اصلی رویداد اعلام کرد.گلستان رسا

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد