hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > موضوع عفاف و حجاب دغدغه علمای اهل سنت است/فضای مجازی برگرفته از فرهنگ های بیگانه است

موضوع عفاف و حجاب دغدغه علمای اهل سنت است/فضای مجازی برگرفته از فرهنگ های بیگانه است

حجت الاسلام دیلم گفت: موضوع عفاف و حجاب دغدغه علمای اهل سنت است. 

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در دیدار علما و روحانیون اهل سنت با سردار دادگر فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: فضای مجازی برگرفته از فرهنگ های بیگانه همچون کشورهای غربی و ترکیه است.

 

وی با بیان اینکه، موضوع عفاف و حجاب دغدغه همه مسلمین به ویژه طلاب و علمای اهل سنت استان است، بیان کرد: علما و روحانیون اهل سنت گلستان اهل تبلیغ، فرهنگ سازی و دفاع و مطالبه گری در حوزه حجاب و عفاف هستتد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: در خصوص مساله حجاب و عفاف همه باید پای کار بیایند و مسئولیت این کاررا بپذیرند تا تمام کار و زحمت بر دوش نیروی انتظامی نباشد.
حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه طرح نور نیازمند تبلیغ و تشریح توسط علما به مردم دارد، افزود: یکی از نگرانی های علنی علمای اهل سنت درخصوص فضای مجازی ترکمن صحرا در حوزه بانوان است که این فرهنگ فرهنگ ایرانی و ترکمنی ما نیست بلکه برگرفته از فرهنگ های بیگانه همچون کشورهای غربی و ترکیه است.
وی افزود: مدیریت فضای مجازی ترکمن صحرا مطالبه علما و روحانیون اهل سنت استان است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، دلسوزی و نگاه وحدتی و حمایتی نیروی انتظامی گفت: اعتقاد به حوزه وحدت و تقریب مدنظر قرآن کریم و پیامبر (ص) به ویژه در دکترین اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری وجود دارد و الحق و الانصاف در گوشه گوشه استان گلستان این نگاه وحدتی وجود دارد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد