hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست مدیرکل استاندارد گلستان با معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان

نشست مدیرکل استاندارد گلستان با معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان

در نشست مدیرکل استاندارد گلستان با معاون پژوهشی و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد گرگان بر موضوع تایید صلاحیت آزمایشگاه ها و انجام فعالیت های مشترک جهت بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه در تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی تاکید کرد.
سید مهدی حسینی در این نشست با بیان اجمالی از وظایف، ماموریت ها و اهداف سازمان ملی استاندارد بر آمادگی این اداره کل را برای تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در زمینه های تایید صلاحیت آزکایشگاه، تدوین استاندارد های ملی و بین المللی، برگزاری دوره های آموزشی، انجام پروژه های تحقیقاتی، بازدید دانشجویان از آزمایشگاه های اداره کل و دیگر زمینه های مرتبط، به تبیین نقش و اهمیت استاندارد پرداخت.
مدیرکل استاندارد گلستان: بر نقش استاندارد در تمام عرصه های زندگی در زمینه کیفیت و ارتقاء سطح تولید اشاره نمود و بر ضرورت رابطه بین استاندارد و دانشگاه به منظور همگرایی مضاعف جهت دستیابی به تعالی کیفیت با حفظ جایگاه مشتریان و مصرف کنندگان تأکید کرد.
حسینی در ادامه با اشاره به فرآیند تدوین استاندارد، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در صدد است با بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها در امر تدوین استانداردهای بین المللی و استفاده از توان علمی اساتید، زمینه ساز ارتقای کیفی کالا و خدمات شود.
وی در پایان با اشاره موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی بین المللی: از جمله مزایای استقرار آزمایشگاه ۱۷۰۲۵، حصول اطمینان از کیفیت عملکرد آزمایشگاه، ارتقاء کیفیت منابع آزمون، توجه به کارگیری روش های استاندارد و اعتبار بخشیدن به نتایج آزمون صادره توسط آن آزمایشگاه باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد