hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > عملیات وعده صادق فصل جدیدی از نابودی و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی رقم زد

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

عملیات وعده صادق فصل جدیدی از نابودی و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی رقم زد

حجت الاسلام دیلم گفت: وقت آن فرا رسیده که رهبران کشورهای اسلامی به خودشان بیایند.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در دیدار علما و روحانیون اهل سنت با سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن تبریک دوم اردیبهشت روز تشکیل نهاد مقدس و مقتدر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: اقدام اخیر سپاه پاسدارن و عملیات وعده صادق، فصل جدیدی از نابودی و از بین رفتن اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه و جهان را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه، این اتفاق مهم و ارزشمند و قدرت نظامی ما توسط سپاه مقتدر اتفاق افتاد، افزود: آرمان مسجد الاقصی و فلسطین به عنوان قبله اول مسلمین از همان سال 40 به بعد در اندیشه و تفکر امام راحل وجود داشته است و این پیام مهم حضرت امام خمینی (ره) امروز زمانی به گوش جهانیان رسیده که با تقدیم بالای 20 هزار شهید هزینه سنگینی دادیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: بنا به نقل قولی از سردار شهید سلیمانی از این بحران ها می توان فرصت های خوبی رقم زد، ما نیز امروز در نقطه تاریخی مقابله جبهه حق علیه باطل هستیم و خداوند متعال را شاکریم که که در عصر امام راحل با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران حمله به یهود و اسرائیل را رقم زد و باعث افتخار شد.
حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه، وقت آن رسیده که رهبران کشورهای اسلامی به خودشان بیایند، گفت: امروز وقت آن است که رهبران کشورهای اسلامی تنفر خود را از این رژیم غاصب اعلام کنند و بنا به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری تمدن نوین اسلامی با وحدت بین شیعه و سنی رقم خواهد خورد.
وی خاطر نشان کرد: اقدام اخیر نیروی مقتدر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، فصل جدیدی از نابودی و از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیستی رقم زد.
حجت الاسلام دیلم همچنین گفت: زحمات و تلاش های نیروی سپاه پاسدارن در حوزه های فرهنگی، خدمات رسانی، حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و حفظ و دفاع از امنیت و دفاع از جهان اسلام و جهانیان جای تقدیر و تشکر دارد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد