hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دشمن با تهاجم فرهنگی حجاب زنان را هدف قرار داده است/استفاده از فضای مجازی در ترویج بی حجابی

رئیس مرکز اسلامی گلستان در گفتگو با خبرگزاری پلیس گلستان:

دشمن با تهاجم فرهنگی حجاب زنان را هدف قرار داده است/استفاده از فضای مجازی در ترویج بی حجابی

حجت الاسلام دیلم گفت: دشمن در سال های اخیر با تهاجم فرهنگی از طریق شبکه‌های مجازی، تنها حیا و پوشش را از بانوان نگرفته است، بلکه متاسفانه عفت زنان و مردان ما را مخدوش کرده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گلستان گفت: مصادیق بدحجابی و بی حجابی در فضای مجازی، تبدیل به باتلاقی برای نسل جوان و خصوصا بانوان و دختران شده است.

وی با بیان اینکه، موضوع حجاب و عفاف و پاکدامنی یکی از موضوعات مهمی است که مورد تاکید دین مبین اسلام و آیات و روایات قرار گرفته و همچنین در فرهنگ ما ایرانیان وجود دارد، افزود: یکی از موضوعات مهمی که از بدو انقلاب تاکنون مورد توجه امام راحل و مسئولین کشور بوده تاکید بر مساله عفاف و حجاب می باشد. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان اظهار کرد: امروزه هم کار فرهنگی با تاکید بر عفاف و حجاب با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام و همچنین برنامه هایی که دشمن برای نسل جوان و بانوان و دختران این سرزمین دارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
حجت الاسلام دیلم افزود: قوانین هم در کنار مباحث دینی، فرهنگی و ایرانی ما در این زمینه شفاف است و در این راستا شورای فرهنگ عمومی کشورمان برای ۲۵ نهاد، ارگان و اداره مجموعا ۲۹۹ برنامه اجرایی مصوب و ابلاغ کردند.
وی گفت: تاکیدات همه ما و دلسوزان فرهنگ انقلاب اسلامی بر این است که همه دستگاه ها و ادارات به وظایف خود عمل کنند تا پازل ارزشمند محقق گردد تا باعث گسترش اخلاق، معنویت، عفاف و حجاب شود تا جامعه ما جامعه ایمانی و قرآنی باشد تا خانواده های نورانی را در جامعه ایرانی و اسلامی خودمان داشته باشیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: یکی از مجموعه های پرتلاش و ارزشمند در کشورمان در عرصه های اجتماعی و امنیتی مجموعه پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی در سراسر کشور و استان گلستان می باشد که طرح های خوب و ارزشمندی را در موضوعات مختلف در سطح استان اجرا کردند و اخیرا نیز در حوزه حجاب و عفاف برنامه های سلبی و بازدارنده و فرهنگی را تقدیم کردند.‌
حجت الاسلام دیلم بیان کرد: طرح اخیر نیروی انتظامی با عنوان طرح نور با حضور جدی نیروی انتظامی در قالب تذکر لسانی و بیان اهمیت حجاب و عفاف درون جامعه و همچنین طرح و برنامه های دشمن می باشد که در فضای عمومی و مجازی برای مردم گوشزد کردند.
وی خاطرنشان کرد: از این جهت استدعا داریم که همه مردم و خصوصا دختران، زنان و فرهیختگان و دلسوزان انقلاب همکاری و همدلی خوبی با نیروهای خدوم انتظامی داشته باشند.
حجت الاسلام دیلم افزود: ما نیز در حوزه مرکز اسلامی گلستان که خادم طلاب و روحانیون اهل سنت هستیم از بیان و کلام ائمه جمعه اهل سنت، مدیران مدارس علمیه، طلاب و خانواده های آنان در نمازهای جمعه از دولت و نظام تاکید و انتظار داشتند که از مصادیق بی حجابی و بد حجابی به ویژه بدحجابی های سازمان یافته خصوصا در فضای مجازی که امروز تبدیل به باتلاقی برای جوانان شده است، برخورد جدی انجام شود.
وی تصریح کرد: از طرفی هم از صداوسیما، ائمه جمعه، فرهیختگان و همچنین آموزش و پرورش و همه نهادهای ارزشمند انتظار فرهنگ سازی بیشتر را داریم تا بتوانند برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای ترویج و گسترش عفاف و حجاب داشته باشند تا جامعه ایمانی و مورد رضایت خداوند متعال داشته باشیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد