hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت

۱۰۰ میلیارد ریال برای ترمیم سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص یافت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ترمیم و ساخت سیل بند حفاظتی شهر قصرقند اختصاص و به امور آب منطقه ای پرداخت شده که عملیات اجرایی آن می بایست در کمترین زمان ممکن اجرایی شود.

محمد کرمی در بازدید از شهر قصرقند اظهارکرد: برای ایجاد راه دسترسی به منطقه کاجو و پلهای ورودی شهر قصرقند هم به زودی کارشناسان مربوطه حضور و اعلام نظر می‌کنند.

وی ادامه داد: پل‌های قصرقند هم به جهت قدمت بالا و فرسوده شدن، دیگر توان ایستادگی ندارند که رسیدگی به آنها نیز ضروری است.

استاندار و هیئت همراه به‌ اتفاق فرماندار و بخشدار و شهردار ساربوک موقع ورود از پروژه پل مورتینس و پل حمیری بازدید که در این بازدید بیان کرد: پروژه پل مورتینس به‌زودی تعیین تکلیف و شروع خواهد شد.پل حمیری هم بعداز تسویه بدهی های قبلی پیمانکار عملیاتی می‌شود.

فرماندار قصرقند در حضور استاندار ضمن تشکر از حضور و همراهی مردم موقع بحران اخیر اظهارکرد: اگر حضور و مساعدت مردم در کنترل بحران نبود، الان نیمی از شهرستان را آب فرا می‌گرفت.

وی افزود: بخشدار مرکزی و شهرداری ساربوک هم با تمام توان در مدیریت بحران پای کار بودند و پا به پای مردم تلاش میکردند. شخص شهردار ساربوک حضور فعال داشت و تمامی دستگاههای موجود شهرداری در خدمتگزاری مردم آماده بودند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد