hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان

امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۳ شهرستان خبر داد.

به گزارش رویدادایران سیدمحمد مهدی سجادی افزود: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۱۵۹ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.
وی افزود: در این مدت ۱۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۷۷ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۲۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند و برای سرنشینان ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب عملیات رهاسازی انجام شد.
وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۵۰۱ کیلوگرم نایلون پوششی،سه هزار و ۵۴۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۹۹۱ تخته موکت، ۹ هزار و ۲۸ بطری آب معدنی و در مجموع پنج هزار و ۶۵۵ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.
سجادی از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد