hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیمارستان‌های تامین اجتماعی اصفهان بیمار کرونایی نمی‌پذیرد

بیمارستان‌های تامین اجتماعی اصفهان بیمار کرونایی نمی‌پذیرد

مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای اصفهان، بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان اصفهان بیمار مبتلا به کرونا پذیرش نخواهند کرد.

علی اعتصام پور در مورد وضعیت بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان اصفهان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: از روز گذشته، دو بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و غرضی اصفهان بعد از مساعدت همه جانبه در حوزه بحران کرونا و با هماهنگی ستاد کرونای استان اصفهان، پذیرش جدید بیمار کرونایی ندارند.
وی افزود: از امروز فعالیت بیمارستان غرضی به حالت عادی است و بیمار جدید مبتلا به کرونا در این بیمارستان پذیرش نمی‌شود و بخش جداگانه‌ای برای بستری بیماران باقی مانده مبتلا به کرونای این بیمارستان درنظر گرفته می‌شود.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در بیمارستان‌های تامین اجتماعی بیماران مبتلا به کرونا و هر بیماری دیگری معاف از پرداخت هزینه بودند، تصریح کرد: از این پس مبتلایان به کرونا که بیمه تامین اجتماعی هستند، در بیمارستان‌های ریفال کرونای اصفهان پذیرش می‌شوند و پرداخت هزینه بر اساس مصوبه‌های دولت خواهد بود.
اعتصام پور افزود: براساس مصوبه دولت بیماران مبتلا به کرونا که به بیمارستان‌ مراجعه می کنند، قاعدتا نباید هزینه پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه نگران جوامع کارگری هستیم که بیمه تامین اجتماعی هستند، اما در صورت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی پذیرش نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: این تصمیم براساس نظر ستاد کرونای استان اتخاذ شده و امیدواریم در بحران های بعدی ارائه خدمات به گونه ای دیگر باشد.
مدیر درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در خصوص وضعیت پلاسما درمانی آزمایشگاه بیمارستان غرضی گفت: بلافاصله بعد از تهران با هماهنگی بانک خون استان، پلاسما درمانی با تعدادی از بیماران غرضی آغاز شد، اکنون که سازمان انتقال خون آمادگی پلاسما درمانی دارد، طرح تحقیقاتی که تنها بیماران غرضی را شامل می شد و نتایج خوبی داشت، برای بیماران باقی مانده انجام می‌شود.
 وی افزود: حتی اگر پلاسما نداشته باشیم با بانک خون هماهنگ هستیم که از شهرهای دیگر پلاسما را منتقل کنند و در اینجا مراحل کار انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد