hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان بزرگترین افتخار دولت

خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان بزرگترین افتخار دولت

در جلسه رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اسدی مدیر کل بنیاد شهید گلستان مشکلات ایثارگران و خانواده های شهدا و برنامه های آتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) مورد بررسی قرار گرفت.

سنگدوینی حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را برای مسئولان راهگشا دانست و افزود: همه ما مدیون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران هستیم و باور داریم که شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند.
وی گفت: قامت بنیاد شهید در استان باید به بالاترین جایگاه وایستادگی کامل خود برسد و دفتر ارتباط مردمی و اینجانب، تمام قد و تمام وقت در خدمت خانواده های شهدا وایثارگران هستیم و به این مهم نیز افتخار میکنیم.

سنگدوینی در پایان خواستار سرکشی بیشتر به خانواده شهدا،ارتباط مستقیم با فرزندان شهدا و شرکت در برنامه های مذهبی آنان وحمایت از یادگاران شهدا را شد.

اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ارایه‌ خدمات به ایثارگران تلاش می کند تا بتواند بخش عظیمی از مشکلات آنها را برطرف کند و ورود نماینده مردم در مجلس به ساختمان مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران که صاحب خانه اصلی آن همه مردم هستند را خوش آمد گفت.
وی افزود: همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی با این دستگاه ارزشی در راستای خدمت به ایثارگران میتواند بخشی از مشلات ایثارگران را مرتفع کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد