hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان

جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان

شنیدن شدن صدای انفجار در اصفهان و ادعای برخی از رسانه درباره حمله اسرائیل به خاک ایران واکنش مقامات نظامی اصفهان را در پی شد: «شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.»

چرا رسانه‌های غربی وقایع امروز ایران را بزرگنمایی کردند؟
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵

بامداد امروز ۳۱ فروردین، چند ریزپرنده ناشناس وارد حریم هوایی اصفهان و تبریز شدند و بلافاصله منهدم شدند؛ پس از انتشار خبر نفوذ ریزپرنده‌ها، برخی مقامات و رسانه‌های غربی تلاش کردند با جوسازی این حادثه را به اقدام اسرائیل علیه ایران ربط دهند.

وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳

هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

به گزارش ایسنا از اصفهان، صبح امروز، جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، چند ریزپرنده مشکوک در حریم هوایی اصفهان توسط پدافند هوایی این استان مورد انهدام پدافند هوایی قرار گرفت و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.
رسانه‌های غربی این واقعه را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و در این زمینه اقدام به نشر اخبار و گزارش‌های کذب و غیرواقعی کردند.
امیر سرتیپ میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.
هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

امروز بعد از نماز جمعه اصفهان نیز قرار است راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات موفق وعده صادق از حد فاصل مصلی امام‌ خمینی(ره) تا خیابان فرایبورگ این شهر برگزار شود.

پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به حالت عادی برگشت.

ماجرا از کجا آغاز شد؟
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴

ساعاتی پس از پخش تصاویر ویدیویی از آسمان اصفهان، خبرگزاری های مختلف درحال انتشار جزئیاتی از این موضوع هستند.

ابتدا فارس، مهر و صدا و سیما از شنیده شدن انفجارها خبر دادند و سپس خبرگزاری ایرنا از به کار افتادن سامانه پدافند هوایی خبر داد. برهمین اساس شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است.

همزمان رسانه‌های آمریکایی اخبار عادی خود را قطع و گمانه زنی درباره علت انفجارها در اصفهان پرداختند.

منبع: fararu-727187

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد