hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > زمان عرضه Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن اعلام شد

زمان عرضه Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن اعلام شد

استودیو Red Hook با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Darkest Dungeon 2 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی نقش‌آفرینی روگ‌لایت نوبتی Darkest Dungeon 2 استودیو Red Hook نهایتا دردسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. سال گذشته این بازی تحسین‌شده پس از یک دوره Early Access طولانی برای کامپیوتر منتشر شد و اکنون استودیو رد هوک با انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی استیشن از راه‌یابی این ویدیوگیم به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ (۱۵ جولای ۲۰۲۴) خبر داد.

بازی Darkest Dungeon 2 در کنسول‌های پلی استیشن با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که مشابه نسخه کامپیوتر است. درحال‌حاضر بازیکن‌ها می‌توانند به‌سراغ پیش‌خرید بازی برای PS4 و PS5 بروند. باندل Oblivion با قیمت ۴۴.۹۹ دلار نیز قابل تهیه است که درکنار بازی پایه شامل بسته الحاقی The Binding Blade می‌شود.

در ماه مارس سال جاری Darkest Dungeon 2 در کشور برزیل برای پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شد که نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی برای سایر پلتفرم‌ها داشت. بااین‌حال تاکنون استودیو Red Hook سخنی از زمان انتشار نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ به میان نیاورده است. این توسعه‌دهنده اخیرا از کمپین مستقل Kingdoms رونمایی کرد که در انتهای سال جاری در قالب یک به‌روزرسانی رایگان به بازی اضافه می‌شود.

منبع: zoomg-368030

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد