hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند

فرماندار شهرستان گرگان:

رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند

فرماندار شهرستان گرگان، با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه‌ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

اسماعیل نادری در نخستین جلسه مجمع بسیج شهرستان در سال جاری با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی بیان کرد: عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی هیمنه دشمن را در هم شکست و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

فرماندار مرکز استان  ادامه داد: در شرایط فعلی ما درگیر جنگ شناختی گسترده و عمیق با دشمن هستیم که بر ذهن و افکار مردم از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و هوش مصنوعی در حال تأثیرگذاری است. ما باید بتوانیم با دشمن در این عرصه با استفاده از فضای مجازی، مقابله و دفاع کنیم و از عملیات‌های آفندی استفاده کنیم.

نادری در پایان خاطر نشان کرد: باید تدوین طرح ها و نقشه راه در همه زمینه ها به صورت جزء به جزء صورت پذیرد و از ارائه طرح های کلی و بدون راهکار پرهیز کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد