hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اقدامات فرهنگی باید بازخوردهای عینی و ملموس داشته باشد

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان:

اقدامات فرهنگی باید بازخوردهای عینی و ملموس داشته باشد

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگاندر نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی شهرداری با تاکید بر انسجام در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به‌منظور اثرگذاری بیشتر اظهارکرد: هرچند نتیجه اقدامات فرهنگی عمدتا در میان‌مدت و بلندمدت امکان مشاهده است اما قرارگاه فرهنگی باید به گونه‌ای اقدامات و فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی کند که بازخوردهای آن به‌صورت عینی و ملموس قابل مشاهده باشد.

سکینه مسگر افزود: اطلاع‌رسانی بموقع و توجه به نقش روابط عمومی جهت تولید محتوای مناسب و جلب مشارکت مردمی و همچنین تبیین محورهای اصلی قرارگاه و معرفی آن به اصحاب رسانه می‌تواند به ما در تحقق اهداف این قرارگاه یاری برساند.

 

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در محلات تاکید کرد و گفت: با توجه به اثرگذاری بانوان در خانواده و جامعه، لازم است در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای فعالیت‌ها از ظرفیت بانوان فعال در سطح محلات شهر گرگان کمک بگیریم.

در ادامه حجت‌الاسلام عموزاد، مشاور فرهنگی و مذهبی شهردار گرگان نیز با بیان اینکه داشتن برنامه و پیش‌بینی بودجه کافی، محورهای اصلی کار فرهنگی است، خاطرنشان کرد: ضمانت اجرایی مصوبات قرارگاه فرهنگی مورد توجه قرار بگیرید.

موضوع دیگری که مشاور فرهنگی و مذهبی شهردار گرگان به آن اشاره کرد ایجاد پایگاه فرهنگی و اجتماعی در پارک جنگلی النگدره بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد