hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > معتقد به شفافیت در امور هستیم و تمامی تصمیمات و اقدامات مجموعه بر پایه عدالت و شفافیت بنا شده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در نخستین جلسه شورای اداری سال 1403:

معتقد به شفافیت در امور هستیم و تمامی تصمیمات و اقدامات مجموعه بر پایه عدالت و شفافیت بنا شده است

نخستین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 برگزار شد.

حمزه کرایلو مدیرکل استان ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ موشکی به رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: تمامی مسئولیت ها امانت هستند و باید در زمان مسئولیت تمام توان و تلاش را در جهت اجرای سیاست های سازمانی به کار ببندید.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان در برقراری عدالت و دفاع از حق و حقوق همکاران است تا هر فردی متناسب با وظایف و کارایی و تاثیرگذاری در مجموعه از مزایا و امتیازات برخوردار شود.

کرایلو همچنین بیان کرد: معتقد به شفافیت در امور هستیم و تمامی تصمیمات و اقدامات مجموعه بر پایه عدالت و شفافیت بنا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در ادامه گفت: مسائل آموزشی، توسعه مهارت آموزی و اجرای سیاست های سازمانی در سال جدید دغدغه و  اولویت ستادی و مراکز باشد و تحلیل های درستی از عملکرد در حوزه های مختلف در سال گذشته داشته باشید و برنامه ریزی بر اساس تحلیل ها انجام شود.

وی همچنین تاکید کرد: تمامی کارکنان با هم افزایی و دلسوزی، نقاط ضعف سیستم را شناسایی و در راستای رفع ضعف، مجموعه را یاری کنند.

کرایلو در بخشی دیگر گفت: مسابقات بین المللی دوستانه مهارت با حضور کشورها به میزبانی استان گلستان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تمامی کارکنان در برگزاری و اجرای شایسته این رویداد بین المللی باید مشارکت داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد