hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > یکی از جلوه های اقتصاد دریا، حمایت از صیادان است که شاهد شور خوبی در میان صیادان و کارگران شاغل در این حوزه هستیم

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان

یکی از جلوه های اقتصاد دریا، حمایت از صیادان است که شاهد شور خوبی در میان صیادان و کارگران شاغل در این حوزه هستیم

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان به اتفاق شیردلی ریس اداره وصول حق بیمه اداره کل، سلیمانی ریس شعبه تامین اجتماعی شهرستان بندرترکمن در سفر یک روزه به جزیره میانکاله با صیادان و صاحبان شناورهای صیادی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. 

قربان زنگانه در نشست خود با صیادان ابتدا بیان داشتند؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ابلاغیه سیاست های کلی توسعه دریا محور، حمایت از سرمایه‌گذاران بومی و محلی در طرح‌های توسعه‌ای و حمایت از فعالان در حوزه‌های مختلف از جمله صیادی می باشد. 

وی افزود؛  فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است و بیش از ۴٠٠ نفر در این بخش بیمه خواهند شد. 

 

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند. 

وی در پایان گفت: یکی از جلوه های اقتصاد دریا، حمایت از صیادان است که شاهد شور خوبی در میان صیادان و کارگران شاغل در این حوزه هستیم. 

در این دیدار با نمایندگان صیادان گلستانی بابت تحقق وعده رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی کار خود از مدیرکل تامین اجتماعی استان و صدا و سیما قدردانی کردند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد