hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مرکز ماده ۱۶ ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه هماهنگی تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر

مرکز ماده ۱۶ ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه هماهنگی تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون م. م. م که با حضور فرمانداران شرق استان در محل فرمانداری گنبدکاووس برگزارشد، اظهار داشت:مرکز نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶، ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب و ارتکاب جرائم بوده و خلأ وجود این مرکز در شرق استان بسیار محسوس است.

سیدعلی مهاجر افزود: مرکز ماده ۱۶ گنبد پوشش دهنده شرق استان است، با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات استاندار معزز تکمیل و راه‌اندازی آن بر عهده همه شهرستان‌های شرق استان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه هماهنگی تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون م. م. م که با حضور فرمانداران شرق استان در محل فرمانداری گنبدکاووس برگزارشد، اظهار داشت:مرکز نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶، ظرفیتی برای ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر و کاهش آسیب و ارتکاب جرائم بوده و خلأ وجود این مرکز در شرق استان بسیار محسوس است. بیان کرد: این پروژه با راه‌بری استاندار محترم و همت مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامی جهادی و قابل تقدیر به‌خصوص مشارکت ارزش‌مند نیک‌اندیشان محترم خیر تا کنون بیش از ۶۰ درصد پیش‌رفت داشته است که برای تسریع در تکمیل و رفع موانع، نیاز به عزم جدی و هماهنگی همه دستگاه‌های متولی دارد، قطعاً خیرین فهیم استان و شهرستان نیز در این مسیر پای کار هستند و می‌توان از آن‌ها کمک گرفت.
وی تصریح کرد: طبق دستور استاندار برای هر یک از شهرستان‌های شرق استان با توجه به وسع شهرستان تعهد و نقش تعریف شده است،  ناظر بر بخش 4 بند ث ماده 80 قانون برنامه توسعه ششم، شهرداری‌ها به عنوان متولی عهده‌دار این مهم بوده در این زمینه تکلیف دارند .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد