hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تامین ۱۰۸ هکتار زمین توسط بنیاد مستضعفان در طرح نهضت ملی مسکن

تامین ۱۰۸ هکتار زمین توسط بنیاد مستضعفان در طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: برابر مصوبات اخذ شده از شورای راهبری سازمان اموال و املاک ۱۰۸ هکتار در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

جلسه انعقاد تفاهمنامه به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره)  در بنیاد مسکن استان گلستان برگزار شد.

سیدفخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان در این مراسم اظهار کرد:  بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بازوی توانمند تحقق شعار سال می باشد.

علوی افزود: بخشی از زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مستضعفان در استان گلستان تامین گشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهمنامه، املاک و اراضی بنیاد مستضعفان برابر مصوبات اخذ شده از شورای راهبری سازمان اموال و املاک به مساحت ۱۰۸ هکتار در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان اضافه کرد:  در قبال الحاق به بافت این زمین ها، تغییر کاربری و تفکیک ۵۰ درصد سهم بنیاد مسکن جهت واگذاری به مسکن محرومین مورد بهره برداری قرار گیرد.

علوی تاکید کرد: ارزش ریالی عرصه واگذار شده بنیاد مستضعفان جهت ساخت مسکن محرومین در این تفاهم نامه بالغ بر ۱۳۰۰میلیارد ریال می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد