hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افزایش توزیع کود شیمیایی در سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مصرف پنج ساله

افزایش توزیع کود شیمیایی در سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مصرف پنج ساله

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان گفت: این شرکت بعنوان پشتیبان بخش تولید محصولات زراعی و باغی و باغی فعالیت داردو توجهی که در زمینه فعالیت های این شرکت در امر توزیع کود شیمیایی در سال۱۴۰۲ وجود دارد این است که علی رغم همه محدودیت های ریالی و ارزی حتی قطع گاز شرکت های پتروشیمی به علت برودت سرما بیش از۱۵۳ هزار تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه توزیع شده است . هر چند این رقم  نسبت به سال گذشته کاهش داشته است ولی نسبت به میانگین پنج ساله(۱۴۰۱-۱۳۹۷)  با۷۸۸۳تن افزایش توزیع، رشد خوبی را در این حوزه شاهد بودیم .

سید صمد ضیائی تصریح کرد : با توجه به پیک مصرف کود سرک  وهمچنین با بارش های اخیر در استان با استقبال کشاورزان به سمت کشت بهاره روبرو خواهیم شدو  روزانه کود شیمیایی فله در انبارهای سازمانی این شرکت کیسه گیری و به انبارکارگزاری های استان ارسال می شود .
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان تاکید کرد:از ابتدای اردیبهشت ماه۱۴۰۳, کشت بهاره انجام خواهد شد که دفتر مرکزی شرکت تمهیدات لازم را برای حمل و ارسال کود از مبادی و پتروشیمی های کشور اندیشیده است تا کشاورزان  عزیز ما کمترین دغدغه و‌نگرانی را داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد