hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بازی SteamWorld Heist 2 با انتشار تریلری معرفی شد

بازی SteamWorld Heist 2 با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Image and Form Games همزمان با انتشار تریلری در رویداد Indie World، از بازی SteamWorld Heist 2 رونمایی کرد.

رویداد Indie World Showcase با نمایش بازی SteamWorld Heist 2 به پایان رسید؛ بازی‌ای که دنباله نسخه اول و در سبک استراتژیک و نوبتی بود محسوب می‌شود. نسخه دوم بازی در آب‌های آزاد جریان و ظاهری مشابه با دزدان دریایی دارد.

بازیکن‌ها در نقش کاپیتان لیوی اعضای تیم خود را در Carribea رهبری خواهند کرد؛ آن‌ها درگیر غارت کردن و دزدی‌های متفاوتی خواهند شد، اما در این حین به بررسی «تهدیدی مرموز» نیز خواهند پرداخت. گیم‌پلی این بازی مشابه با نسخه اول خواهد بود و پلیرها باید در موقعیت‌های مختلف با کمانه کردن شلیک‌های خود دشمنان را از بین ببرند. مبارزات دریایی و حرکت در جهان به وسیله کشتی نیز به این بازی اضافه شده است.

سیستم شغلی به شخصیت‌های مختلف اجازه می‌دهد تا بتوانند با استفاده از اسلحه‌ها و قابلیت‌های مختلف، سبک‌های قدرتمند جدیدی را خلق کنند. همچنین کلاه‌ها و آیتم‌های تزئینی زیادی برای این بازی در نظر گرفته شده است تا بازیکن‌ها بتوانند اعضای گروه خود را شخصی‌سازی کنند.

بازی SteamWorld Heist 2 در تاریخ ۱۸ مرداد (۸ اوت) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: zoomg-368007

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد