hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب بیشترین امتیاز شرکت آب و فاضلاب استان در ارزیابی عملکرد دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران ایران

کسب بیشترین امتیاز شرکت آب و فاضلاب استان در ارزیابی عملکرد دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در راستای کسب بالاترین امتیاز و احراز رتبه اول در ارزیابی عملکرد در دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی در سال ۱۴۰۲ با اهدا لوحی از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تقدیر نمود .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، متن لوح ارسالی به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای مهندس ابوالفضل رحیمی مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان 

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام مقدس اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم ، موجبات رضای پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین کسانی در این راه موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت بهره را ببرند .
این لوح سپاس قدردانی از تلاش های ارزشمند جنابعالی برای کسب بالاترین امتیاز و احراز رتبه اول در ارزیابی عملکرد و اجرای اهداف دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی در سال ۱۴۰۲ اهدا می گردد .
امید است با استعانت از خداوند متعال و در پناه توجهات پیامبر اعظم( ص ) با تلاش و بهره وری بیشتر در افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف موفق و موید باشید .

 


 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد