hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار سرکنسول قزاقستان با رئیس و معاون پژوهش،برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

دیدار سرکنسول قزاقستان با رئیس و معاون پژوهش،برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با سرکنسول کشور قزاقستان در گرگان دیدار و گفتگو کرد.

با هدف برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت، شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با یربل احمد اف سرکنسول کشور قزاقستان در گرگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، شهریور معاون سازمان در این دیدار گفت: مسابقات بین المللی دوستانه مهارت به بهانه آماده سازی تیم ها جهت حضور در مسابقات جهانی مهارت در لیون فرانسه برگزار خواهد شد.

 وی افزود: مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شهریور در ادامه تاکید کرد: با توجه به خواهر خواندگی گرگان و اکتائو و همچنین وجود تعاملات گوناگون در حوزه های بازرگانی، گمرکی و حمل و نقل، گسترش و توسعه همکاری در حوزه مهارت آموزی در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

یربل احمد اف سرکنسول قزاقستان در گرگان گفت: با توجه به روابط بسیار خوب دو کشور ایران و قزاقستان در حوزه های مختلف، حضور تیم مهارت قزاقستان در این مسابقات می تواند نقطه عطفی در تعاملات حوزه مهارت آموزی دو کشور باشد.

شایان ذکر است در این دیدار دارایی مدیر به همراه بهبودی کارشناس دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طهماسبی مسئول دفتر مسابقات مهارت و شادکام کارشناس پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این دیدار حضور داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد