hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مصوبات بی‌نتیجه و رها شده، هدر دادن وقت انرژی و منابع بیت‌المال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مصوبات بی‌نتیجه و رها شده، هدر دادن وقت انرژی و منابع بیت‌المال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه انجمن کتاب‌خانه‌های عمومی استان گلستان اظهار داشت:اولین جلسه در سال باید به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای طول سال پرداخته شود، به نحوی که در پایان سال بتوانیم ارزیابی درستی از اقدامات صورت گرفته انجام دهیم.

سیدعلی مهاجر افزود: مصوبات جلسات باید با دقت کافی و با لحاظ همه جوانب و کارشناسی باشد تا قابلیت اجرایی داشته باشد، مطمئنا مصوباتی که به نتیجه نمی‌رسد و رها می‌شود هدر دادن وقت انرژی و منابع بیت‌المال است.

وی اظهار کرد: لازم است برای بررسی موانع پروژه‌های نیمه کاره و تعیین تکلیف آن‌ها و هم‌چنین بررسی اختصاص سهم نیم درصدی کتاب‌خانه‌ها از اعتبارات جاری شهرداری‌ها، یک تیم کارشناسی تشکیل شود و با بررسی میدانی، گزارشی جامع ارائه دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد:متاسفانه کتاب‌خانه‌ها به دغدغه‌ای برای مسئولان تبدیل نشده و در اولویت قرار ندارد و این نیازمند پی‌گیری مستمر و مطالبه مجدانه از سوی مجموعه کتابخانه‌ها دارد.
مهاجر گفت: نوین شدن کتابخانه‌ها و استفاده از تکنولوژی و فناوری در کتابخانه‌ها و ایجاد کتابخانه‌های صوتی با استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان، می‌تواند راهکاری برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باشد و اثربخشی بیشتری داشته باشد لذا می‌تواند در جلسات اختصاصی مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد.
معاون استاندار در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار داشت:
وی افزود: حال و هوای این روزهای کشور به واسطه‌ی عملیات وعده صادق و احقاق حق و دفاع مشروع نیروهای مقتدر سپاه پاسداران از رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی، حال و هوای سوم خرداد سال 1363 و فتح خرمشهر است.
اکنون که سربازان و رزمندگان ایران اسلامی، حسینی وار غرور، عزت و شرف ایرانی اسلامی را به دنیا نشان دادند، وظیفه همه ما است که زینب وار با تبیین دستاوردها و ویژگی‌های این عملیات بزرگ، مانع از مظلوم نمایی رژیم منحوس اسرائیل شویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: مطمئنا پس از سیلی محکمی که استکبار جهانی خورده است تلاش می‌کند با ابزار رسانه، با فیلتر و سانسور به دنبال مظلوم نمایی و شستن چهره کثیف خود و ناچیز جلوه دادن این عملیات مهم خواهد بود، لذا باید مراقبت نماییم در دام عملیات روانی قرار نگیریم و تبیین درستی از این اتفاق داشته باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد