hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان

در پنج سال متوالی صورت گرفت؛

کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان

رئیس امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز استان گلستان از کسب گواهینامه مدیریت پسماند در پنج سال متوالی توسط این شرکت خبر داد.

مهدی ضمیری رئیس امور HSE  شرکت بیان کرد: با توجه به تفکیک  پسماندهای عادی و مشارکت کارکنان برای دستیابی به جامعه ای برخوردار از محیط زیستی سالم، پویا و با نشاط و تعامل با سازمان مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گلستان موفق به کسب گواهینامه مدیریت پسماند در پنج سال متوالی شد.
وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت رعایت اصل (50) قانون اساسی ، قانون مدیریت پسماند و آیین نامه های اجرایی آن و بر اساس آیین نامه  اجرایی بند (ز) ماده ( 38) برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شاخص مدیریت سبز در پسماند عادی شامل  استقرار و اجرای تفکیک پسماند است که این امر در شرکت گاز استان گلستان محقق شده است.

ضمیری گفت: بر اساس تعریف، پسماند به مواد یا اشیایی گفته می شود که آن را دور انداخته یا قصد دور انداختن آن را دارند، از این رو مدیریت پسماند به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی از یک طرف و همچنین محدودیت منابع از سوی دیگر بسیار ضروری و مهم است.

رئیس امور HSE شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت مدیریت عامل و همکاری بسیار خوب کارکنان شرکت ،پسماندها مدیریت شده و این شرکت موفق به نگهداشت و استمرار مدیریت پسماند و اخذ گواهینامه مدیریت پسماند برای پنجمین سال متوالی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد