hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود

معاون حمل و نقل گلستان:

تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: نظارت بر تنظیم کرایه و افزایش انگیزه حضور ناوگان باری و کامیون های بومی و غیربومی برای حمل و نقل مطلوب محصولات کشاورزی در فصل برداشت محصولات کشاورزی امسال، تنها با اخذ بارنامه امکان پذیر است.

محسن عامریون با اشاره به الزام اخذ بارنامه در حمل و نقل بهینه و مطمئن محصولات کشاورزی، اظهارداشت: در حمل و نقل محصولات کشاورزی گرفتن بارنامه عامل مهمی است که از بسیاری از تخلفات و سوءاستفاده های احتمالی اعم از دزدی و سرقت محصولات و تخلف در کرایه جلوگیری می کند.

وی، عامل دیگر تنظیم کرایه حمل محصولات را، فعالیت شبانه روزی و مکانیزه مراکز تخلیه بیان کرد و افزود: مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود، حمل و نقل را پویاتر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه ها نیز افزایش نمی یابد.

عامریون، افزایش حجم سطح زیر کشت سال جاری و همزمانی برداشت محصولاتی همچون کلزا، جو، سیب زمینی و باقلا را قابل توجه دانست و گفت:حمل و نقل بصرفه محصولات کشاورزی برای کامیونداران زمانی اتفاق می افتد که مراکز تحویل سریع تخلیه کرده و خواب کامیون ها در آنها زیاد نباشد.

امسال برای جابه‌جایی حدود 2 میلیون تن محصول کشاورزی بهاره استان از ظرفیت حدود 13 هزار کامیون بومی استفاده می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد