hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار نماینده مردم شهرستان کلاله در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

دیدار نماینده مردم شهرستان کلاله در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

نماینده مردم شریف شهرستانهای مراوه تپه، کلاله. مینودشت، گالیکش در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان حضور یافت.

سید نجیب حسینی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جلسه مدیران و معاونین اداره کل با موضوع اهداف وزارت متبوع اعم از اشتغال ، تعاون ، اجتماعی ، فرهنگی شرکت نمودند.
خواجه مظفری : ما در استان در حوزه های مختلف عملکرد مناسبی داشته ایم.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در دیدار دکتر سید نجیب حسینی با کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با توجه به گستردگی برنامه های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اهمیت این برنامه ها در رشد و توسعه استان باید گفت بزرگترین و پر برخورد ترین وزارت خانه در مواجهه با نیاز ها و مشکلات جامعه برشمرد.
ایشان گفت ما در حوزه های روابط کار، اشتغال ، تعاون ، اجتماعی و فرهنگی ، 
و همچنین توسعه منابع و نیروی انسانی هر سال با توجه چشم انداز و تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی و به جهت تحقق برنامه ها و اهداف وزارت متبوع عملکرد مناسبی را در ارایه خدمت به مردم شریف استان ارایه می دهیم.
نماینده مردم شریف شهرستان های مراوه تپه، کلاله، مینودشت، گالیکش در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک #پاسخ_کوبنده نظام جمهوری اسلامی به هتک حرمت ها و تحدی های رژیم جعلی صهیونیستی گفت: ما در عرصه نظامی به حمد خداوند تبارک و تعالی به جایگاه مطرحی در جهان نایل شده ایم که این مهم باید در سطح معیشت و رفاه مردم هم  نمود یابد.

 

دکتر سید نجیب حسینی در دیدار با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: اینکه در یک اداره کل بودجه استان به خزانه بازگشت می خورد یعنی در اون دستگاه نسبت به آن مقدار اعتبار عودت شده کم کاری صورت گرفته است.
ایشان افزود : اگر حرف از توسعه استان پیش می آید باید این توسعه در همه لایه های اجتماع اعم از شهر های مرکزی تا دورترین روستا های استان لمس گردد.
دکتر سید نجیب حسینی گفت: اینکه در روستایی فقر همچنان در کوچه های آن روستا جولان بدهد شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.
ایشان از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خواست تا در جلساتی نسبت به ارایه آمار بخشی در حوزه های انتخابی نمایندگان اقدام و راهکارهای مناسبی را در جهت رفع عدم توسعه یافتگی بیش از پیش استان و همچنین راههای برون رفت از این مشکلات را به نمایندگان آن حوزه ارایه دهند.

 

و در ادامه روسای شهرستان های حوزه انتخابیه دکتر سید نجیب حسینی به عملکرد خود در این شهرستان ها  پرداختند.
عدم تخصیص به موقع منابع ، کم کاری در پرداخت تسهیلات ، اعمال نفوذ در ایجاد شغل های سلیقه ای ، و قوانین دست و پا گیر و فرصت سازی برای سو استفاده کنندگان از مهم ترین دغدغه های روسای شهرستان ها بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد