hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با رئیس بانک دی شعبه گنبد کاووس

نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با رئیس بانک دی شعبه گنبد کاووس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست صمیمی با صفی الحسینی،رئیس بانک دی شعبه گنبد کاووس ضمن قدردانی از ارائه خدمات بانک دی به خانواده معزز شهداء و ایثارگران، گفت: شهداء با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و ما نیز باید راه شهدا را دنبال کنیم.

جمال اسدی افزود: خدمت به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس افتخاری است که در این برهه از زمان نصیب ما شده است و کارکنان بانک دی همیشه در راستای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را از افتخارات خود می دانند.
 
رئیس بانک دی شعبه گنبد کاووس در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر جمال اسدی به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، تعامل سازنده مسئولان بانك دی  و بنياد شهيد و امور ايثارگران را عامل هم افزايی هر چه بيشتر برای ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده معظم شهدا و ايثارگران دانست.
 
در ادامه نشست رئیس بانک دی شعبه گنبد کاووس، ضمن ارائه گزارش به بیان مشکلات و پیشنهادات و همچنین بهبود شیوه های خدمت رسانی و ارتقاء جایگاه ارزشی جامعه ایثارگری پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد