hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اعلام ادامه یا اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال تا آخر اردیبهشت مشخص می‌شود

اعلام ادامه یا اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال تا آخر اردیبهشت مشخص می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای ادامه یا اعلام اتمام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به احتمال زیاد تا آخر اردیبهشت تصمیم‌گیری خواهد شد.
ایرج رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان با بیان اینکه این نهاد تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کروناست، اظهارداشت: سلامت مردم برای ما مهم‌تر از هر مقوله دیگری است و بر همین اساس فعالیت فقط حدود ۱۷ رشته ورزشی آغاز شد و در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت جلسات دیگری برای فعالیت چند رشته دیگر خواهیم داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌داران بویژه در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی دچار مضیقه هستند، بیان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی به خصوص در رشته‌های نامبرده مستلزم اخذ پروتکل‌های مربوطه است.
 
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری برای موفقیت سید محمد طباطبایی سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان، خاطرنشان کرد: اصفهان از جمله قطب‌ها و سرآمد ورزش ایران به شمار می‌رود که طی سال‌های گذشته فعالیت‌های خوبی در آن صورت گرفته است و سرپرست جدید هم می‌تواند برای توسعه و پیشرفت رشته‌های مختلف اثربخش ظاهر شود.
 
رحمانی با بیان اینکه اصفهان در هفت سال اخیر بر اساس ارزیابی‌های وزارتخانه در جایگاه‌ اول تا سوم قرار گرفت، خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعف و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان می‌توان همواره جایگاه‌های برتر را برای اصفهان بدست آورد، بویژه اینکه نهادهای گوناگون در این خطه نگاه مثبتی به ورزش و سلامت دارند.
 
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به ظرفیت و عملکرد خوب خیران حوزه ورزش در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های نیکوکاران سبب ساخت و تکمیل طرح‌های متعددی شد که امیدواریم این همکاری‌ها امسال هم  ادامه یابد.
 
رحمانی در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان اصفهان به این استان سفر کرد.
 
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان بیماری کووید-۱۹ در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر و تعداد کل قربانیان آن به ۶ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.
 
در استان اصفهان که از قطب‌های ورزش ایران به شمار می‌رود، فعالیت بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا(اسفند ۹۸) و با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور جلوگیری از ابتلای این بیماری فعالیتشان متوقف شده است.
 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد