hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > این افراد گزینه‌‌های نهایی انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم هستند

این افراد گزینه‌‌های نهایی انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم هستند

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داده که قالیباف، متکی، نیکزاد، رسایی و ذوالنوری گزینه‌های نهایی برای ریاست مجلس هستند.

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داده که قالیباف، متکی، نیکزاد، رسایی و ذوالنوری گزینه‌های نهایی برای ریاست مجلس هستند.

براساس گزارش‌های رسیده ظاهرا  قالیباف، متکی، نیکزاد، رسایی و ذوالنوری گزینه‌های نهایی برای ریاست مجلس هستند. خبرها حاکی از آن است که ذوالنوری رای لازم را ندارد.  خبرها همچنین حاکی است که نیکزاد قرار است ازسوی «امنا» برای تصدی ریاست مجلس نامزد شود‌. اما به دلیل تلاش‌های ناکام، نیکزاد در حال اکتفا به نایب رئیسی مجلس است.

این روزنامه افزوده است: براساس این خبرها ظاهرا رسایی نیز گوشه‌چشمی به ریاست مجلس دارد. اگرچه شانس قالیباف برای نشستن برکرسی ریاست مجلس بیش از دیگر گزینه‌هاست، اما هرکدام از این چهره‌ها برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس باید دست به ائتلاف‌های پشت پرده بزنند که به نظر می‌رسد.

دنیای اقتصاد نوشته است: بر اساس اخبار رسیده، قالیباف برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس در مذاکرات خود تمرکز را بر نمایندگان جدید گذاشته‌ و در عین حال اصلاح‌طلبان و اعتدالیون نیز در حال مذاکره با قالیباف برای گرفتن سهم  در هیات رئیسه و همچنین ریاست کمیسیون‌ها هستند.در این میان پایداری نیز به دو دسته تقسیم شده‌ و عده‌ای که در ائتلاف تهران بوده‌اند با ریاست قالیباف کنار آمده‌اند. اگر چه امنا و رائفی‌پور نیز برای انداختن قالیباف از ریاست مجلس همچنان تلاش می‌کنند اما امید زیادی به تحقق این هدف ندارند.

 

منبع: etemadonline-657164

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد