hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:۳ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر طی سال ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری این استان جابجا شده اند که این میزان افزایش ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و ۸ درصدی در تعداد سفر را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می دهد

به گزارش رویدادایران تیمور باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ نفر مسافر طی ۲۵۳ هزار و ۵۶۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری این استان جابجا شده اند.

وی افزود: از این تعداد مسافرریال یک میلیون و ۶۳۷ هزار و ۵۸۵ نفر درون استانی (۵۲ درصد)و یک میلیون و۵۲۷هزار و۲۸۱ نفر(۴۸ درصد) به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر در سال ۱۴۰۲ با ۲میلیون و ۴۵۰ هزار و ۷۸۱ نفر مسافر به شهر زاهدان اختصاص داشته است.

باقری با اشاره به اینکه در بازه ی زمانی مذکور ۸۸ درصد مسافرجابه جا شده توسط اتوبوس، ۲ درصد مینی بوس و ۱۰ درصد با سواری بوده تصریح کرد: در حال حاضر ۶۴ شرکت مسافربری، ۳ پایانه،بیش از ۲ هزار راننده مسافری و ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد