hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۳۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافت/ ۱۸۱ ابتلای جدید

۳۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافت/ ۱۸۱ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با تأکید بر بهبود یافتن ۳۴۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۸۱ مورد ابتلای جدید به کرونا در استان شناسایی شد.

 علی احسان پور ظهر امروز شنبه در رابطه با بهبود یافتن بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۲۳ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و سه هزار و ۴۸۱ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در خوزستان، تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۸۱ مورد ابتلای جدید به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد و با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان در استان به ۴۲۸۳ نفر افزایش یافته است.

احسان پور در ادامه گفت: این موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها؛ دزفول ۸۰ مورد، اهواز ۴۵ مورد، شوشتر ۱۴ مورد، کارون ۸ مورد، هفتکل ۷ مورد، حمیدیه و خرمشهر هر کدام ۵ مورد، آبادان ۴ مورد، شوش و امیدیه هر کدام ۳ مورد و ایذه، باوی، بهبهان، رامهرمز، اندیمشک، شادگان و گتوند هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در خوزستان جان باختند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان به ۲۷۹ مورد در استان برسد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد