درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 31871 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:22

آتش‌سوزی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی

گنبد مسجد ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دچار آتش‌سوزی شد.
آتش‌سوزی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی


دقایقی پیش به دنبال سهل‌انگاری در نصب ایزوگام، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دچار آتش‌سوزی شد.
گفتنی است  عوامل آتش‌نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و مشغول اطفای آتش‌سوزی هستند.
 این حادثه هیچ تلفات انسانی نداشته است.


عکس خوانده نمی‌شود