گنبد مسجد ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دچار آتشسوزی شد.
دقایقی پیش به دنبال سهلانگاری در نصب ایزوگام، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی دچار آتشسوزی شد. گفتنی است عوامل آتشنشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و مشغول اطفای آتشسوزی هستند. این حادثه هیچ تلفات انسانی نداشته است.
×
اشتراک گذاری مطلب: آتشسوزی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی