hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان گرگانی در مشهد مقدس

معاون امور جوانان اداره کل ورزش گلستان خبر داد؛

تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان گرگانی در مشهد مقدس

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان گرگانی و سایر شهرستانهای این استان با رویکرد تحکیم خانواده و فرزند آوری در مشهد مقدس خبر داد.

حامد ملاحسنی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، زوج های جوان گلستانی که در سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ ازدواج کرده اند و یکی ازشاخصه های مربوطه را داشته باشند، می توانند در تور ماه عسل وصال شیرین ثبت نام کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان افزود: زوجینی که شاخصه هایی شامل مهریه کمتر از ۱۴ سکه طلا یا معادل آن، دارا بودن سن مناسب (سن تشویقی وام ازدواج) و ازدواج آسان را داشته باشند و همچنین شرکت کنندگان در جشن وصال مشمول این طرح هستند.

وی گفت: از اهداف اجرای این طرح می توان به ایجاد فرصت یک سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده های نوپا با برنامه های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره ای، ترویج فرزندآوری به موقع اشاره کرد که منجر به نشاط و استحکام زندگی مشترک و پایداری خانواده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این تور برنامه های توانمند ساز در قالب آموزش ها و انتقال مفاهیم در بستر های متنوع و جذاب حضوری و مجازی در حوزه خانواده و جمعیت برگزار می شود.گلستان رسا 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد