hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هت تریک رفیعی در کلین شیت

هت تریک رفیعی در کلین شیت

قبولی رفیعی در آزمون بزرگ آزادی

امیررضا رفیعی موفق شد در سومین بازی رسیم خود سومین کلین‌شیت خود را هم با پیراهن شماره 22 پرسپولیس ثبت کند.
به گزارش "ورزش سه" مطابق انتظار امیررضا رفیعی به عنوان دروازه‌بان در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ملوان قرار گرفت.
رفیعی قبل از این در دو مسابقه مقابل گل گهر و ذوب آهن به عنوان دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در ترکیب قرار گرفته و دو کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده بود اما این بار شرایط فرق می‌کرد.

اول اینکه مصاف در ورزشگاه آزادی و بازی مقابل هزاران هوادران پرسپولیسی می‌توانست فشار مضاعفی روی شانه‌های این دروازه‌بان جوان بیاورد و دوم اینکه با توجه به کیفیت تیم ملوان و نزدیکی این بازی این احتمال وجود داشت کار برای رفیعی دشوارتر شود اما او از پس این ماموریت هم به خوبی برآمد.

رفیعی در این بازی به کمک خط دفاع مستحکم پرسپولیس موفق به ثبت سومین کلین‌شیت خود در سومین بازی رسمی خود شد تا دوباره اعتماد بیشتری از تیم و هواداران خود کسب کند.

هر چند او در نیمه نخست یکی دو تعلل و حواس‌پرتی داشت، اما در نهایت ماموریتش را درست و کامل انجام داد و در یک بازی مهم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا سه امتیاز مهم در جیب تیمش بماند.

او در این مسابقه چند خروج و دفع توپ خوب داشت و با اینکه مدافعان و هافبک‌ها اجازه رسیدن توپ به دروازه او را نمی‌دادند یک مهار شوت بسیار خوب نیز داشت و باکیفیت دروازه‌بانی کرد تا هواداران نامش را در ورزشگاه فریاد بزنند.

باید دید رفیعی در آبادان مقابل صنعت نفت چه خواهد کرد.

 

منبع: khanefootball-51899

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد