hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد/ جدول

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد/ جدول

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان در خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان در خرداد‌ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش‌ در اطلاعیه‌ای، برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) نوبت خرداد‌ سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.

برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

بنابر جدول منتشرشده، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ به طوری‌که امتحانات دوازدهمی‌ها از ۳۰ اردیبهشت ماه و پایه‌های دهم و یازدهمی‌ها نیز از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

بنابر اعلام رئیس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش، نمونه سوالات و ریز نمرات امتحانات از هفته آینده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

آزمون‌هایی نهایی خرداد از ۳۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

امتحانات نهایی دانش آموزان

امتحانات نهایی دانش آموزان

امتحانات نهایی دانش آموزان

منبع: sharghdaily-925940

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد