hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > هنرمندان در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت پای کار باشند

رئیس حوزه هنری استان گلستان تاکید کرد: 

هنرمندان در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت پای کار باشند

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: روایت انقلاب، روایت پایداری و روایت پیشرفت موضوعاتی است که در سال ۱۴۰۳  به آن توحه داریم و با زبان هنر به این مباحث می‌پردازیم. 

 سید حسام بنی‌فاطمه در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با دموکراسی غرب و شرق و حکومتی که در دنیا وجود داشت این انقلاب شکل گرفت. 
 
رئیس حوزه هنری استان گلستان ادامه داد: در دفاع مقدس بهترین هنر، هنر شهادت بود و امروز نیز باید مثل دوران دفاع مقدس در مسیر جهاد تبیین گام برداریم. 
 
بنی‌فاطمه بیان کرد: شهید آوینی روزی بیان می‌کرد انقلاب اسلامی تمدن‌ساز شود دیدیم که وعده دهه ۶۰ شهید آوینی را در ۱۴۰۲ رهبر انقلابی اسلامی بیان کردند، هنرمندان ما در طوفان الاقصی جهاد تبیین داشتند. 
وی افزود:  در سال گذشته به مرکز رشد سرزمین برادری تاکید داشتیم و در  سال ۱۴۰۳ بنا داریم نهضت روایت در تاریخ شفاهی اهتمام داشته باشیم. بنی فاطمه اظهار کرد: همان گونه شهید مرتضی آوینی فرمودند هنرمندان تنها زمانی می‌توانند بی دغدغه باشند، امانت را بر زمین بگذارند که مطمئن باشند مردم نگران نباشند و ما را هنرمندانه کنند. جبهه‌های دفاع مقدس این گونه حضور پیدا کردند. 
 وی با اشاره به فرمایش امام خمینی که شهادت هنر مردان خدا است، افزود: عالی‌ترین مقام در نزد خداوند مقام شهادت است. 
 رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی ایران برآمده از مبارزه با دموکراسی غرب و شرق است. 
 وی افزود: اگر قرار است هنرمند انقلابی و متعهد به حقیقت باشد باید به اندیشه های حضرت امام توجه داشته باشید. 
 بنی فاطمه اظهار کرد: اگر امروز بر این باوریم در جنگ شناختی و ترکیبی قرار داریم باید از دفاع مقدس تبیین را مد نظر خود قرار دهیم. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد