hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > چای دبش به کدام بانک‌ها و چقدر بدهکار است؟

چای دبش به کدام بانک‌ها و چقدر بدهکار است؟

روزنامه هم میهن از بدهکاری چای دبش به سه بانک خبر داده است.

روزنامه هم میهن از بدهکاری چای دبش به سه بانک خبر داده است. 

به گزارش هم میهن، در لیست بدهکاران بانک خاورمیانه، کارآفرین و ایران‌زمین نام چای دبش به چشم می‌خورد. بانک خاورمیانه به شرکت دبش سبزگستر 164 میلیارد تومان تسهیلات داده است که 101 میلیارد تومان از آن معوق شده است. در لیست بانک کارآفرین نیز 2 هزار و 139 میلیارد تومان به فرد حقیقی به نام عرفان رحیمی‌درآباد از شرکت دبش سبز گستر پرداخت شده که یک‌هزار و 894 میلیارد تومان از آن معوق شده است. همچنین در لیست بانک ایران‌زمین 130 میلیاردتومان تسهیلات پرداختی به دبش وجود دارد که 93 میلیارد تومان از آن معوق شده است.

براساس لیست‌های منتشرشده تا شهریور ۱۴۰۲ این شرکت علاوه بر ارزهای ارزان دریافتی توانسته بود ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز از بانک‌های کشور تسهیلات دریافت کند. با توجه به اینکه از بین 35 بانک و مؤسسه اعتباری کشور تنها 13 بانک اطلاعات خود را منتشر کرده بودند، این احتمال وجود دارد که مبلغ تسهیلات پرداخت‌شده به شرکت دبش بیش از این عدد باشد.

براساس لیست اخیر بانک مرکزی بانک خاورمیانه در مجموع ۲ هزار و 514 میلیارد تومان به بدهکاران تسهیلات پرداخت کرده که یک‌هزار و 893 میلیارد تومان از آن معوق شده است. در لیست بدهکاران این بانک نام ذوب‌آهن اصفهان با 416 میلیارد تومان بدهی نیز دیده می‌شود. بانک خاورمیانه نیز گرچه بین 12 بانک اعلامی آورده شده اما در لیست تسهیلات پرداختی این بانک عبارت «فاقد اطلاعات می‌باشد» قید شده است. بانک کارآفرین نیز در مجموع ۲ هزار و 480 میلیارد تومان تسهیلات غیرجاری دارد. در بین بدهکاران این بانک نیز نام توسعه اعتماد مبین که خریدار مخابرات بود نیز با 300 میلیارد تومان بدهی دیده می‌شود.

بانک ایران‌زمین هم ۳۲ هزار و 482 میلیارد تومان تسهیلات به بدهکاران پرداخت کرده و تسهیلات غیرجاری شده این بانک نیز هفت هزار و ۵۲۲ میلیارد تومان آورده شده است.

 

منبع: etemadonline-656644

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد