hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سنگ‌اندازی شخصی در وزارت کشور از ورود اتوبوس برقی چینی به کشور

سنگ‌اندازی شخصی در وزارت کشور از ورود اتوبوس برقی چینی به کشور

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ادامه‌دار بودن مشکلات ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قراردادهای این موارد از ماه‌ها پیش بسته شده اما متاسفانه ما در داخل کشور برای ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌ها با موانعی روبرو شده‌ایم.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ادامه‌دار بودن مشکلات ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه قراردادهای این موارد از ماه‌ها پیش بسته شده اما متاسفانه ما در داخل کشور برای ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌ها با موانعی روبرو شده‌ایم.

 

به گزارش تسنیم، چمران تصریح کرد: این موانع مربوط می‌شود به مجموعه وزارت کشور البته نه خود وزیر کشور بلکه زیرمجموعه‌های این وزارتخانه که جلوی ورود اتوبوس‌ها و واگن‌ها گرفته شده است و جالب است که فرد مسئول در وزارت کشور خود را کارفرما می‌داند و می‌گوید مطابق قانون جلوی این کار را گرفته است و قاعدتا این ممانعت و اختلال در ورود واگن‌های مترو و اتوبوس ضررش به مردم می‌رسد و نفعش به ... و این درحالی است که مردم هر روز مشکلاتی را در ارتباط با حوزه حمل و نقل عمومی دارند و امیدواریم این مسئله هرچه سریعتر برطرف شود.

 

منبع: etemadonline-656665

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد