hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > پیشتازی فارس در رفع تصرف اراضی دولتی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مدعی شد؛

پیشتازی فارس در رفع تصرف اراضی دولتی

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مدعی شد به استناد اعلام آمار کشوری که این استان در رفع تصرف از اراضی دولتی طی سال 1402 در سطح کشور پیشتاز بوده است.

محمودرضا طالبان گفت: سال گذشته افزون بر سه میلیون و ۶۴۸ هزار مترمربع از زمین‌های‌ دولتی در فارس توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی این استان، رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: ارزش اراضی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شده طی مدت مذکور ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است. 

طالبان ادامه داد: همچنین برای یک میلیون و ۱۲۷ هزار متر مربع از اراضی مذکور احکام قطعی قضایی به نفع دولت صادر شده که ارزش ریالی آن حدود ۵۵ هزار میلیارد ریال است.

او اظهار کرد: بنا به اعلام مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، بیشترین رفع تصرف اراضی ملی در کشور از ابتدای فروردین تا پایان دیماه ۱۴۰۲ به میزان ۵۵۲ مورد مربوط به استان فارس است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: یگان حفاظت این اداره کل با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند.

طالبان افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد