hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آموزش بهترین شیوه یادگرفتن است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

آموزش بهترین شیوه یادگرفتن است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت فراگیری و نشر علم، بهترین شیوه یادگرفتن را آموزش علم به دیگران دانست.

دکتر سید وحید حسینی در دیدار با دانشجویان استعداد درخشان، مدال‌آور المپیادها و منتورینگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه سرمایه ای ارزشمندتر از علم، نشر علم است، ادامه داد: بهترین طریقه یاد گرفتن، آموزش دادن است، یعنی باید به مرحله‌ای برسیم که پس از کسب علم، آن را به دیگران انتقال دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پایه گذار علم به ویژه طب، ایرانی ها بودند و باید به این امر افتخار کرد و برای حفظ و ارتقای این جایگاه تلاش کنند.

حسینی با بیان اینکه استفاده از تجارب ارزنده اساتید بسیار مهم است و یک همبستگی در چرخه آموزش ایجاد می کند، افزود: یکی از اصول مهم در علوم پزشکی، تصمیم گیری و ارتباط موثر با بیمار است که این امر با انتقال تجارب، کامل و جامع می شود.

او همچنین به آسیب های بحران کرونا ویروس به حوزه آموزش اشاره کرد و افزود: بحران کرونا ویروس لطمات بسیاری به حوزه آموزش وارد کرده که رفع این چالش بزرگ، با کمک اساتید و دانشجویان دست یافتنی است.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست یادآور شد: مسوولان دانشگاه با پیگیری های منظم و مستمر با مسوولان استانی و کشوری، در حال رفع دغدغه ها و پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان، پرستاران، کارکنان و دانشجویان هستند.

در این نشست دکتر «احمد غلامی» سرپرست دفتر استعداد ها و عملکرد های درخشان دانشگاه در خصوص اقدامات انجام شده دانشگاه در این حوزه و دکتر «پارسا نژاد» از اساتید پیشکسوت دانشگاه در زمینه ضرورت و خاصیت منتورینگ، توضیحاتی ارایه دادند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد