hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > قدردانی شهرداری و شورای شیراز از هادی چوپان

قدردانی شهرداری و شورای شیراز از هادی چوپان

مدیریت شهری شیراز طی دیداری با حضور شهردار و اعضای شورای این کلانشهر از هادی چوپان به واسطه کسب عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا قدردانی کرد.

شهردار شیراز در دیدار با هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک و مسترالمپیا از تلاش سخت و سنگین وی در رسیدن به سکوی قهرمانی جهان قدردانی کرد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه قدردانی از شهروندان تاثیرگذار جزو وظایف مدیریت شهری است، اضافه کرد: افتخار می‌کنم شهروندی از شیراز که خود را متعلق به این شهر می‌داند و مسیری سخت پیش گرفته است، به جایگاه قهرمانی و افتخار رسیده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز خطاب به هادی چوپان گفت: شما با قهرمانی خود نام ایران و به طور خاص شیراز را بلندآوازه نگاه داشته و این کار بزرگ شما جای قدردانی دارد.

محمدتقی تذروی با بیان اینکه شما الگوی ایران‌زمین شده‌اید، گفت: امروز شما الگو هستید و اکثر جوانان ما که به نوعی به ورزش‌های قهرمانی ارتباط دارند نگاهشان به الگو هست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: شما به‌عنوان قهرمان ملی افتخار آفریده و کام مردم را شیرین و برای شهرتان افتخار ایجاد کردید و ما وظیفه داریم به‌نوعی از شما تجلیل کنیم.

محمدرضا هاجری گفت: امروز نام شما به یک الگو تبدیل شده و این الگو را باید خودتان حفظ، صیانت و حراست کنید تا استعداها کشف و به عنوان دست‌آورد آینده  سرمایه ملی مطرح باشند.

هادی چوپان نیز با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان و به ویژه پاکبانان و سبزبانان شهرداری شیراز به عنوان قشری زحمتکش، گفت: این تلاش شبانه روزی باعث زیبایی و پابرجایی شهر شیراز می‌شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد