hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مستاجران این شهر خانه‌دار می‌شوند+ جزئیات

مستاجران این شهر خانه‌دار می‌شوند+ جزئیات

اقتصادنیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: ۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا شهریور ۱۴۰۳ آماده افتتاح می‌شود که در صورت تکمیل و نصب انشعابات آب، برق و گاز تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مشارکتی شهر پرند، گفت: سرعت پیشرفت پیمانکاران نهضت ملی مسکن در شهر پرند با نظارت شرکت عمران پرند بسیار خوب است و مشارکت و اقدام شرکت‌های خدمات‌رسانی در تکمیل و نصب انشعابات آب، برق و گاز واحدهای برخی از این پروژه‌ها می‌تواند این واحدها را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانند.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن/ تحویل بیش از 250 هزار واحد مسکونی
آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن/ تحویل بیش از 250 هزار واحد مسکونی

اقتصادنیوز: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۷۳۱ هزار و ۸۷ واحد نهضت ملی در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد خبر داد و گفت: ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحد از واحدهای اجرا شده، تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی در جلسه‌ای که پس از بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند برگزار شد، افزود: با تلاش شرکت عمران و پیمانکاران در شهر پرند ۷۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و مشارکتی تا نیمه سال جاری آماده افتتاح است که در صورت نصب و تکمیل انشعابات آب، برق و گاز این واحدها می‌توانیم واحدهای نهضت مسکن ملی برخی پروژه‌ها را به صورت کامل با حضور مقامات عالی کشور افتتاح کرده و تحویل متقاضیان دهیم.

منبع: eghtesadnews-638769

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد