hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > باج‌خواهی 10 میلیون دلاری بعد از ربودن تاجر ثروتمند

باج‌خواهی 10 میلیون دلاری بعد از ربودن تاجر ثروتمند

اعضای باندی که با ربودن یک تاجر قصد اخاذی داشتند در حالی تحت تعقیب قرار گرفتند که طعمه خود را رها کرده و گریخته‌اند.

تاجری ثروتمند که توسط اعضای یک باند ربوده شده و هدف باج‌خواهی 10 میلیون دلاری قرار گرفته بود، آزاد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در تعطیلات نوروزی زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسرم در  چین، هنگ‌کنگ و ایران تاجر است. او چندی قبل ناگهان ناپدید شد. ما حدس می‌زدیم او درگیر کار است؛ اما چند مرد جوان تماس گرفتند و مدعی شدند پسرم را ربوده‌اند و با تهدید به قتل در خواست 10 میلیون دلار کردند.

کارآگاهان در نخستین ‌گام راهی خانه موردنظر شدند و دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم را هدف بازبینی قرار دادند اما به سرنخی دست نیافتند و به دنبال تهیه یک لیست از رقبای این تاجر رفتند.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه آدم‌ربایان دوباره تماس گرفتند و در خواست پول کردند اما در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی گسترده مشخص شد این تماس‌ از شمال کشور صورت گرفته است.

به این ترتیب کارآگاهان در یک قدمی بازداشت متهمان قرار گرفتند و متهمان که متوجه شده بودند پلیس مخفیگاه آنها را ردیابی کرده است، فرد ربوده شده را با دستان بسته در اتوبان کرج- تهران رها کردند.

فرد ربوده شده پس از اینکه آزاد شد در جریان تحقیقات ماجرا را اینطور توضیح داد، در خانه مشغول صرف شام بودم که ناگهان 3 مرد با کلت کمری وارد منزل شدند و پس از اینکه چشمانم را بستند با ایجاد ضرب و جرح من را به شمال کشور ربودند؛ آنها در ازای آزادی‌ام 10 میلیون دلار درخواست کردند اما هنگامی که متوجه شدند پلیس در کمین‌شان است، رهایم کردند و پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان پس از آزادی فرد گروگان گرفته شده ماموریت پیدا کردند تا با بررسی‌های بیشتر متهمان را دستگیر کنند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-656305

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد