hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > خودکشی یک جوان از روی پل عابر پیاده در تهران

خودکشی یک جوان از روی پل عابر پیاده در تهران

نیرو‌های حامی شهر در بزرگراه شهید زین‌الدین، محدوده حکیمیه تهران، شاهد خودکشی جوانی از روی پل عابر پیاده بودند.

به گزارش شبکه شرق، معاون حمایت‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از نجات جان یک جوان در حال خودکشی، توسط مددکار گشت حامی شهر (فوریت‌های اجتماعی) خبر داد.

پیمان ضیایی، معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در گشت‌زنی نیرو‌های حامی شهر در بزرگراه شهید زین‌الدین، محدوده حکیمیه، شاهد خودکشی جوانی از روی پل عابر پیاده بودند.

او افزود: پسر جوان از پل بالا رفته بوده و به صورت مخاطره‌آمیزی به سمت بزرگراه نشسته بوده است؛ بلافاصله مددکاران با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، در اقدامی شجاعانه، در شرایط نامتعادل، اقدام به گرفتن او کرده و از منطقه خطر دور می‌کنند.

ضیایی ادامه داد: پس از نجات جان این جوان توسط مددکاران گشت حامی شهر، بلافاصله موضوع با اورژانس اجتماعی بهزیستی در میان گذاشته می‌شود، اما از آنجایی که او بیش از ۱۸ سال سن داشته، امکان پذیرش از سوی بهزیستی نبوده است. به همین دلیل نیز این جوان به مددسرای منطقه چهار برای اسکان اعزام می‌شود.

معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: پس از ارجاع این جوان به مددسرا، اقدامات مددکارانه صورت گرفت که مشخص می‌شود او به دلیل افسردگی و یاس اقدام به خودکشی کرده است. با خانواده این جوان که ساکن یکی از شهر‌های شرقی کشور هستند، تماس گرفته شد. روند ارجاع این جوان به خانواده در حال انجام است.

اگر فردی در اطرافیان شما دست به عملی برای خودکشی زد، سریع اقدام کنید چرا که زندگی‌اش در خطر است؛ بدون درنگ با شماره‌های مراکز بهداشتی و درمانی تماس بگیرید و یا او را به نزدیک‌ترین بیمارستان برسانید. برای موارد افکار جدی خودکشی نیز می‌توانید با شماره‌های اورژانس اجتماعی 123، صدای مشاور 1480‌/‌4030 و اورژانس شهری 115 تماس بگیرید.

خودکشی در تهران

منبع: sharghdaily-925153

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد