hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم بخشیده شد

اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم بخشیده شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد این اداره کل در استان قم بخشیده شده است.
به گزارش رویداد ایران_قم،سید موسی حسینی کاشانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بیمه هنرمندان اظهار کرد: پیگیری‌های لازم صورت گرفت که بیمه این قشر برای سه ماه استمهال شود، احتمال پرداخت حق بیمه هنرمندان از سوی وزارت ارشاد هم وجود دارد.
وی ادامه داد: بیمه هنرمندان خویش فرما است، به همین دلیل امکان ارائه بیمه بیکاری به آن‌ها نبوده است و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا این مشکل از طریق دیگری حل شود.
  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به دنبال کاهش دغدغه مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان ناشی از شیوع کرونا هستیم، این مجموعه‌ها از همان روز نخست به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند.
حسینی کاشانی با اشاره به احصاء خسارت مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای از شیوع کرونا اظهار کرد:  صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای می‌توانند در سه رسته فرهنگی، هنری و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال در سامانه وزارت ارشاد ثبت نام کرده و میزان خسارت خود ناشی از شیوع کرونا را ثبت کنند تا از امتیازهای دولتی برخوردار شوند.
وی ادامه داد: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم بخشیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: سامانه‌هایی برای جبران خسارت‌های سینماهای استان قم طراحی شده است و مشکلات این بخش به صورت دقیق مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد